Четвер, 25.04.2024, 18:55

Вітаю Вас Гость | RSS
Красноармійський навчально-виховний комплекс
Головна | Українська мова | Реєстрація | Вхід
Меню сайту

У нашій школі:

Вчителів -124
Учнів - 1195
1-4 класи - 462 учня
5-9 класи - 730 учнів
10-11 класи - 203 учня

Профілі навчання:
математичний
біолого-хімічний
правовий
українська філологія
інформаційно-технологічний


Завдання на самостійне опрацювання

з української мови

Лисенко Тетяна Миколаївна

Українська мова 7-Б клас

  • Виконати контрольну роботу за темою «Прийменник» за електронним посібником.

Українська мова7-Г клас

  • Познайомитися з темою «Сполучник»;
  • виконати контрольну роботу за темою «Прийменник» за електронним посібником.

 

 

 

5 – Б (мова)

1. Спрощення  в групах приголосних

& 30, впр. 242, 243

 

2. Чергування голосних звуків

& 31, впр. 247, 249, 250

 

5 – Б (література)

Т.Г. Шевченко «За сонцем хмаронька встає» - напам'ять; «Садок вишневий коло хати» - напам'ять (стор. 210 - 211)

 

7 – В (мова)

1. Способи творення прислівників

& 26, впр. 284, 285

 

2. Правопис НЕ – НІ в прислівниках

&29, впр. 328, 330

 

7 – В (література)

Б.Харчук «Планетник» - прочитати ( за підручником стор. 194 - 219)

 

 

 

8 – А (мова)

1. Звертання. Кличний відмінок у звертаннях.

& 23 (стор. 167 - 170), впр. 241 (ІІ частина)

8 – А (література)

1. І.Карпенко – Карий. Трагікомедія «Сто тисяч» - прочитати (за підручником стор. 199 - 231)

 

 

9 – А,Б (мова)

1. Тире та двокрапка в безсполучниковому складному реченні

& 23 – 24, впр. 256 (схеми речень); впр. 263 (схеми речень); стор. 215 – 216 – І рівень – вставити розділові знаки (на безсполучникові складні речення скласти схеми, виділити граматичні основи)

 

9 – Б (література)

1. Т.Г. Шевченко. Прочитати «Великий льох», «Чигирине, Чигирине…», «Стоїть в селі Суботові», поему «Сон» («У всякого своя доля…»); за підручником стор. 208 – 219

 

 

 

КОРИСНІ  ПОРАДИ

Як бути приємним співрозмовником

Кожному з вас доводиться бувати в оточенні мало­знайомих людей. Пам'ятайте:

1.   Ставлення людей до вас ніби віддзеркалює ваше ставлення до них.

2.  Вітайтеся й усміхайтеся першими.

3.   Виявляйте ініціативу в приязному ставленні до людей.

4.  Намагайтеся вести розмову в довірливому тоні.

5.   Цікавтеся людьми, що вас оточують, їхніми тур­ботами і радощами.

6.    У товаристві не намагайтеся переговорити всіх. Дайте іншим можливість висловитися.

7.   Будьте тактовні: спочатку зважте, чи нікого не образить те, що ви хочете сказати, а тоді вже го­воріть.

8.   Не говоріть надто голосно — це справляє вра­ження агресивної людини.

9.   Хто говорить надто тихо, справляє враження людини, яка не вірить у свої сили.

10. Уживайте якомога більше слів, які підкреслю­ють шанобливе ставлення до людей.


 

Етика усного виступу

1.  Пристосовуйте свій голос до обстановки, де від­бувається спілкування (не говоріть голосно, контролюй­те правильність вимови).

2.  Будьте правдивими: правдива людина ніколи не спотворює факти; не користуйтеся неправдивою інфор­мацією, спирайтеся завжди на обґрунтовані висновки і положення.

3.  Будьте завжди тактовними:

Ø    виявляйте постійний інтерес та увагу до людей (людина може бути цікавою своєю біографією, професійним досвідом, своєрідними судженнями, поглядами на життя);

Ø    будьте відвертими і щирими: це допомагає ство­рювати невимушеність спілкування, вселяє довір'я між співрозмовниками;

Ø    не припускайте безтактності: елементи її під час дискусії нерідко виникають в результаті необґрун­тованості доказів;

Ø    будьте скромними: скромна поведінка гідно оці­нюється слухачами, а зверхність, самовпевненість, все­знайство відштовхує аудиторію;

Ø    умійте вислухати співрозмовника — дайте йому можливість закінчити свої роздуми,— в цьому вияв­ляється висока культура і вихованість;

4.     Будьте самокритичними: враховуйте недоліки своїх усних виступів і постійно вдосконалюйте вмін­ня доносити основну думку і почуття до слухача.

 


 

Як подолати несміливість і хвилювання при спілкуванні

1.  Перед тим як говорити, подумайте, про що ви хо­чете сказати і як це можна висловити якомога стисліше.

2.  Говоріть не поспішаючи, щоб заспокоїтися і гово­рити спокійно.

3.  Під час розмови не говоріть безперервно, робіть паузи: це дає можливість упорядкувати думки й аргу­менти, а з другого боку, стежити, як слухачі реагують на ті чи інші ваші докази.

4.  Використовуйте кожну нагоду, щоб потренува­тися в мовленні: починайте із заздалегідь підготовле­ної розповіді спочатку в розмові з однією особою, в колі друзів, а коли набудете впевненості, повторіть спробу і в товаристві малознайомих людей.

5.  Не бійтеся дивитися прямо на слухачів.

6.  Дружелюбний тон допоможе завоювати прихиль­ність співрозмовників.

 


 

Як працювати над збагаченням словникового запасу

1.   Багато читайте художніх творів відомих майстрів слова, слухайте лекції, записуйте слова і вирази, які хотіли б ви вживати у своєму мовленні, частіше повто­рюйте їх.

2.  Читайте текст повільно, слово за словом, нама­гайтеся встановити, як інакше можна тлумачити слова й речення.

3.   Не залишайте поза увагою незрозумілі слова — звертайтеся частіше до тлумачного, фразеологічного, словника синонімів та ін.

4.   Розмову і вибір слів пристосовуйте до ситуації спілкування.

5.  Якщо ви переконалися, що деякі слова вживаєте надто часто, наприклад «так би мовити», «так точно», «справді?», «чуєш» або «знаєш», «розумієш» та ін., на­магайтеся позбутися такої небажаної звички. Деякі з цих слів можна вилучити, а деякі замінити іншими словами або виразами.

6.  Під час уживання іншомовних слів і професій­них термінів пам'ятайте про їх значення і правильну вимову, враховуйте ситуацію спілкування (адресата, мету і місце спілкування).

 


Як писати твір

1. 3 кількох запропонованих тем обирай не найлегшу, а ту, яка тебе цікавить і хвилює.  

2. Добре обдумай тему, визнач, який обсяг матеріалу вона охоплює.

3. Визнач основну думку майбутнього твору, намагайся зберегти її під час роботи над твором.

4. Склади план, чітко та стисло сформулюй думку кожного пункту. Не забувай, що назва основної частини в складному плані - це теза, яку потрібно довести.

5. Підбери епіграф, який висловлює основну думку твору.

6. Напиши вступ, який би доречно розпочинав тему. На початку твору вислови головну думку, потім обґрунтуй ЇЇ, доповни фактами із твору, у разі потреби наведи цитати.

7. Стеж за послідовністю викладу думок.

8. Дотримуй ся пропорційності частин твору і стеж за зв'язком між ними.

9. Висловлюй власне ставлення до всього, про що пишеш, роби власні висновки, узагальнення.

10. Наприкінці твору зроби загальний висновок, зумовлений змістом роботи.

11. Правильно і грамотно висловлюй свою думку.

12. Дотримуйся вимог до зовнішнього оформлення (план пиши перед текстом твору, залишай поля, дотримуйся абзаців).

Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Форма входу

Наше опитування
Чи сподобався вам День здоров'я?
Всього відповідей: 233

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


Made in KNVK © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz